Умови доставки, оплати, обміну і повернення Україною

Оплата

• Через онлайн-банкінг WayForPay
• Оплата готівкою (самовивіз зі складу у Львові)
• Післяплата (оплата на відділенні Нова Пошта)
• Оплата Частинами від Monobank
Зручне розтермінування на 3 місяці, без комісії для покупця:
1. На момент придбання на картці має бути залишок коштів, достатній для оплати першого платежу.
2. Перший платіж знімається в день оформлення замовлення, наступні протягом 2-х місяців.
3. Послуга Оплата Частинами діє на замовлення сумою від 1 грн.

Доставка

• Новою поштою (відправка протягом 3-х робочих днів за тарифами Нова Пошта: на відділення, за адресою), за умови наявності продукції.
• Укрпоштою (відправка протягом 3-х робочих днів за тарифами Укрпошта: на відділення))
• Самовивіз у Львові (р-н Мотозаводу, за попереднім записом: у будні 11-18 год)

УВАГА: Деяка продукція у виготовленні і доступна тільки для передзамовлення. Вона надсилається за індивідуальним графіком (1-4 тижні очікування).

Терміни і умови повернення та обміну

•Більшість продукції зараз надсилається за індивідуальним графіком, якщо ти здійснив(-ла) передзамовлення. Якщо ж продукція є на складі, до відправка протягом 3-х робочих днів. Усі терміни зазначені в описі продукції, в разі питань уточнюйте у менеджера про продукцію, яка вас цікавить.

• Згідно із захистом прав споживачів, у нас є повернення та обмін продукції протягом 14-ти днів з дня оплати замовлення. За пошкодження при транспортуванні перевізником, відповідальність несе перевізник.

При виявленні проблеми, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути/змінити, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу qiso.corporate@gmail.com 

Повернення/обмін відбувається у випадках:
1. якщо отримана продукція не відповідає замоленій (за кольором, розміром, іншими параметрами);

2. якщо клієнт бажає змінити колір, розмір або інший параметр;

3. якщо продукція приїхала із пошкодженнями з вини відправника (ненадійне упакування продукції, пошкодження продукції на складі у відправника).

Яке рішення ми пропонуємо?

У випадку 1: доставку нової одиниці продукції оплачує компанія-відправник, повернення старої одиниці продукції оплачує компанія-відправник. Компанія QISO зобов’язується протягом 2-х робочих днів замінити продукцію на нову доставкою Нова Пошта.

У випадку 2: доставку і повернення оплачує клієнт-отримувач, а компанія здійснює обмін в день отримання продукції на обмін перевізником, або повертає кошти після перевірки продукції на ушкодження. У випадку псуванні товарного вигляду поверненої продукції клієнтом у обміні може бути відмовлено. Дані випадки фіксуються під час перевірки повернення у відділенні пошти камерою. Доставка відбувається компанією Нова Пошта.

У випадку 3: доставку нової одиниці продукції оплачує компанія-відправник, повернення старої одиниці продукції оплачує компанія-відправник.  Компанія QISO зобов’язується протягом 2-х робочих днів замінити продукцію на нову доставкою Нова Пошта.

Повернення коштів компанією QISO  відбувається протягом 14-ти днів після погодження.

Польщею і світом
УВАГА! ЗАМОВЛЕННЯ ПОЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ ПРИЙМАЄМО ТІЛЬКИ У ДІРЕКТ

Оплата

.• Оплата на рахунок ФОП, польський рахунок або PayPal
• Оплата готівкою (самовивіз у Польщі)

Доставка

• Відправка Новою Поштою, Poczta Polska
• Самовивіз у Варшаві (попередній запис) 

Умови і терміни

• Відправка протягом 4-х днів після оплати замовлення. При відсутності на складі необхідної продукції, менеджер повідомить про довший час очікування. Повернення та обмін протягом 14 днів. За пошкодження при транспортуванні перевізником, відповідальність несе перевізник.

Успішно додано у твій кошик.

Thumbnail

Проміжний підсумок ₴0
Оформити замовлення